nedjelja, 6. prosinca 2015.

MOJ NAJDRAŽI FILM - SAM U KUĆI 2





Moj najdraži film je Sam u kući 2.Režirao ga je Chris Columbus.Glavne uloge imaju Macaulay Culkin (Kevin McCallister),Joe Pesci (Harry Lime) i Daniel Stern (Marv Merchants).
RADNJA:Obitelj McCallister odlazi u Miami, dok Kevin izgubljen na aerodromu ulazi u krivi avion,avion za New York.U isto vrijeme Marv i Harry (Mokri banditi) su pobjegli iz zatvora i došli u New York.Dok je Kevin tražio svog strica i strinu,ne znajući da su se oni odselili,
MACAULAY CULKIN
njegovi roditelji su shvatili da su ponovno zaboravili Kevina.Kevin se sjetio reklame za hotel Plazu,pa je tamo rezervirao apartman.Onda je otišao u Dunkanovu prodavaonicu igračaka i upoznao je vlasnika Dunkana koji mu je poklonio 2 grlice.Saznao je da sav novac koji prodavaonica igračaka zaradi ide u Dječju bolnicu Sveta Ana.Nakon toga Kevin u parku upoznaje čudnu ženu okruženu golubovima i s njom se sprijateljuje.Zajedno odlaze u njen dom (potkrovlje neke koncertne dvorane) i ona mu otkriva da je izgubila povjerenje u ljude.Nakon toga Marv i Harry (sada LJepljivi banditi) planiraju pljačku Dunkanove prodavaonice.Sreli su Kevina na ulici i pokušali ga oteti,ali on im je pobjegao.Kevin je u kući svojih rođaka postavio zamke i tako se riješio lopova.Sve se ponovno vratilo u normalu.Kevin je jednu od od one 2 grlice poklonio onoj ženi.Na kraju je njegova obitelj došla po njega u New York i zajedno su proslavili Božić!

Film mi se svidio jer je smiješan,ali i malo poučan.Glumci su odlični i jako zabavni.Radnja je jako dobro osmišljena.SVE JE ODLIČNO!!!


3 komentara: